Baloglum93 38+3 haftadayim 39 +1 e sezeryan randevum var ama iki üç gündür sanki karnımın içinden çıt çıt ses geliyor arasıra bu nedir acaba
Minigim38 Baloglum93 bebisin eklemlerinden geliyor benim bebeğim doğdu 4 aylik hala arada gelir sorun değil o😅
teachermom8 Yaaa inanmıyorum bende deliriyorum sanıyordum kafamdan geliyorda göbeğime yoruyorum sanıyordum. Cocuğummuş 🥲
Mutluemos Baloglum93 yemin et iyi ki bunu okudum yoksa ilerleyen zamanlarda o sesi duysam herhalde korkup çığlık atardım bir yeri kırıldı bebisimin diye ayy 😂😂😂 Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🌸☺️