kızlar doktor bebeğimin bacağına içe dönüklük olduğunu söyledi 35 haftalığız 3-4 hafta önce söylemişti ama kafanıza takmayın ultrason da da öyle gözüküyor olabilir dedi ama her gidişimde de gözüküyordu eğer öyle bişey varsa hemen müdahale edilir dedi bebeklerin kemikleri yumuşak olduğu için normal haline alınır falan dedi ama içim hiç rahat değil başına gelen oldu mu böyle bişeyi aşırı kafama takıyorum 😔