KLORAKHANIM Kizlar Saga yatiyorum bebek sag tarafa geciyor hareketlerinden canim yaniyor (yataga vuruyor) Sola yatiyorum sola geciyor. Çaresini bulan var mi? (31+4)
Papatyaa_01 KLORAKHANIM benimkide öyle valla özellikle sağa yatınca çok vuruyor bazen ayaklarımı kollarımı resmen sağ kaburgalarımda felan hissediyorum resmen o kadar yukarılara vuruyor :) sola yatınca hafif vuruyor :)
hayalperest2310 KLORAKHANIM 36 hafatalıgız ayaklarını ısırasım geliyor keyfi yerinde uzatıyor birde tekmeliyor ben itiyom o getiriyor 😂😂😂gece rahatsızlik vermiyor uyuyo bebişim gündüz çok hareketliyiz yatma konusuna gelirsek lavabodan aklıma gelmiyor yan yatıyorum kemikleri batsa da 😂😂😂
Limonluek Aynısını yaşıyorum bende, sıkıştırıyorum diye üzülüyorum dikkatli yatınca uyuyamıyorum bir zaman sonra bayılarak uyuyorum :) çaresi sanırım yok yani ben bulamadım yastık flaanda çözüm değil
KLORAKHANIM Limonluek eheheje bende bayilarak uyumusum cidden 🤣 ben arabaya bindigim zaman emniyet kemerine de vuruyo bu zilli gercekten bir koc burcu olacak boynuzlari dimdik hep
Kubratlas Bunu acaba ben mi yazdım diye bakmaya geldim 😂 Sağa sola yatarken batıyor ona zarar mı veriyorum sıkıştırıyor muyum bilmiyorum ama uykulaaar haram olduuu gençliğim talan da oldu 😂😂
KLORAKHANIM Kubratlas bence zarar keyofleri yerinde, ben uykumda hic dayak yemedim asil zarari biz görüyoruz 🤣
Limonluek KLORAKHANIM ya hepsi agresif 😂 dokunuyorum vuruyo diyorum bak ne kadar zeki cocuum hemen cevap veriyo halbuki refleks 😂 işte her anaya cocuğu farklıymış. Sağlıkla gelsn koç burcu zillimiz üzmesin oğlanlarımızı bak 😂🧿
Papatyaa_01 KLORAKHANIM biz şuan 34+1 olduk arada canımı acıtıyo valla ama çok seviyorum her hareketini kuzumun :) 🥰