Gulsummldr Canım arkadaşlar. Dünden beri sürekli gidip gelen göbek çevresi ağrım var. Arasıra şiddetleniyo. Keskin keskin de geliyo. Dün kontrolümde birşey yoktu ama sonradan başladı. Sizce endişe etmeli miyim? Normal midir?
Partk Büyüdüğü için normal diyar benmde olmustu göbek deliğimn etrafına dokunamoyodm bile sonra geçti kendiliğinden benmde şimdi karnımın sağında bi ağrı var bu akşamdan beri içtwn çok acıyı
Gulsummldr Partk oy oy. Vala bilemedm ki neden olur arkadaşım. Ama gitti enerji falan kalmadı. Bi bilen bize el atsa keşke