Eda6 28 haftalık hamileyim 2gundur gece yatınca bir noktada sertlik oluyo sonra geciyo ama dokununca bayağı hissediliyo ilk defa böyle oluyo ve hissediyorum acaba bebeğin eli kolu vs mi normal mi
Mervecimmmm Eda6 rahim kasılması canım bebeğin hareketi değil korkulacak bir şey yok normal. muayene gittiğinde doktoruna sorabilirsin
Mrvyrdm Eda6 Eda6 bi taraf daha belirgin oluyor zaten karında o yüzden öyle demiştim. Yatış pozisyonundan olabilir
Mervecimmmm Eda6 tamam doğru göbeğinde sağda solda yada her iki tarafta sertlikler olur biraz ağrı da yapar bende de oluyordu doktoruma sordum kasılma bunlar dedi yalancı sancılar normal dedi. Bende bebeğin kafası poposu falan sanıyordum değilmiş