busrakrks3 Ben kararsız kaldım sizce alınmalı mı hastane çantasına koymak için felan ve marka öneriniz var mı
sburcu41 busrakrks3 benim de merak ettiğim bir konu bu. Ben çalışan anneler için ihtiyaç olduğunu düşünüyordum ama nerdeyse herkes kullanıyor gibi
sburcu41 busrakrks3 benim de merak ettiğim bir konu bu. Ben çalışan anneler için ihtiyaç olduğunu düşünüyordum ama nerdeyse herkes kullanıyor gibi
Paramedik16 busrakrks3 herkesin görüşü farklıdır belki ama bence gerekli canım çünkü ilk başlarda süt çok gelmiyo düzenli sağımla artıyor ben trendyoldan almıştım öyle çok pahalıda değildi gayet memnunum kullanıyorum
Mti2209 busrakrks3 herkesin içinde bulunduğu durum farklılık gösterebilir . Ben çok fazla kullandım . Eşimle dışarı çıktığımızda kızımı anne bırakırken , veya emziremeyeceğim bir yere gitmek zorunda kaldıysam açık alan da piknik gibi hep sağdığım sütleri kullandım . Mama vermek zorunda kalmadım. Mesela bir arkadaşım anne ve kayınvalidesinden uzak olduğu için sağma makinesine hiç ihtiyaç duymadı . Özellikle bir süre kurdeşen tedavisi için kullandığım ilaçlar iyi gelmeyince kortizonlu iğneler kullanmak zorunda kaldım yaklaşık 1 hafta sütümü sağıp döktüm ve buzluktaki sütlerim imdadıma yetişti . Yani ben iyi ki almışım diyorum
Paramedik16 busrakrks3 milletus markası tek kusuru şarjdayken çalışıyor onun dışında hiçbir sorunu yok kısa süre kullanım için o kadar paralar vermeye gerek yok bence ben 389 tl ye almıştım çiftli elektrikli olanını
busrakrks3 Beyza_Tabak1208 çok fazla marka ve çeşit var birde ilk gebelik olunca insan bilemiyor maalesef
Mti2209 Mti2209 ayrıca süt arttırmak konusunda da çok işe yarıyor , kızımı uyuttuğumda uyanmadığı aralıklarda sütümü sağıp dolaba atardım , hem ihtiyaç olduğunda hazır oluyor , hemde süt üretimini arttırıyor
Mti2209 busrakrks3 bence olmaz çünkü çekim güçleri daha az oluyor . Ben baby plus aldım bozuldu tamir ettirdim falan iyi kötü iş görüyor o yüzden memnun kaldım diyemeyeceğim inşallah daha iyi bir marka bulabilirsiniz . 2. Ye hamileyim bakayım inşallah kullanılır durumdadır hala
Paramedik16 busrakrks3 3 saatte bir 15 dakika sağılıyor uzun bi süre yorumlamanız ve çekiş gücü açısından daha iyi bence elektrikli
Mervetnl busrakrks3 ben aldım ne olur ne olmaz diye. Lansinoh aldım tekli olandan indirimdeydi ebebekte 780₺ gibi birşeye almıştım 😌
Mervetnl busrakrks3 henüz başlamadım haftaya doğumum o zaman deneyimleyeceğim. Ama alan herkes çok memnunmuş 😌