Ahuum YesimMm- doktoruna haber ver , beyaz camasır gıy, takıp et. Akıntı enfeksıyon demek sarı . Pembe leke ıyı bişy değil . Enfeksıyondan da olabılır. Pazartesı mutlka muayne ol
YesimMm- Ahuum pazartesi kontrolüm var enfeksiyonum hep vardı ama leke ilk defa olunca tereddüt ettim