Pamuk hiç beta değerime baktırmadım test yaptım pozitifi gördüm kan verdim ordanda pozitif cevabını alınca bi kaç gün sonra doktora randevu aldım doktor baktı keseyi gördü 4 haftalıksın dedi 2 hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi ama işte insanlar çok erken bi belirtin yok ve kese erken görülmüş boş olabilir deyince açıkçası korktum