aynuraltun Fatma-dmr doktor mu buradakiler sizce nerden bilsinler emin olun herkes kafadan atıp söylüyor böyle post açmak gerçekten saçma
Fatma-dmr aynuraltun zaten doktor olmadığını biz de biliyoruz siz söylemezseniz bilmeyecektim amaç zaten keyfi takilmak söylediğim gibi.
Tagule aynuraltun Doktor olanlarda var,ebe olanlarda anlayanlarda var.Birakin insanlar meraklari ji nebze gidersin yani herseye karismak zorundamisiniz
Aspenya44 aynuraltun emin ol burdakiler doktorlardan daha iyi biliyo. Doktor yaniliyo ama burdakilerden 1 2 kişi hiç yanilmiyor
Aspenya44 aynuraltun aynen ben bile şaşkınım resmen prof olmuşlar . 11 haftalık ultrasondan 8nsan nasıl anlar 🤭 iyi biliyorlar . Bizim doktor bile 12 de erkek dedi burdakiler israrla kız dediler. 14 de kız oldu😂😂