Balık yağı ve folik asiti dahiliyeye gidene kadar bırak dedi zaten folik asit bitmişti ben o zaman balım yağı kullanıyodum tahminimce o yükseltti değerlerimi. Dahiliyeye gittim bana karaciğerinde yaglanma var kilondan ötürü ama bebeğe zararı yok dopumdan sonra kilo ver dedi. Ben balık yağını artık içmeyince geçenlerde sağlık ocagında kan aldırmıstım değerlerime baktım enzimlerimin değeri düşmüştü.