Partk bebeğinizin boyundan ve artık büyüdüğü için hareketleri can yakıyor yani en azından benim öyleydi. Bir ara sağ tarafı daha şiş ve sertti şimdi ise sol tarafı daha dışarda ve sert kaburgalarım da içten ağrımda var. Bizde 34 haftamıza yeni girdik. Doktorum normal demişti tabi siz yinede bi danışın doktorunuza her bebek farklı her anne farklı çünkü