Gorkim iyi bence haftanıza göre ben kızımda 15e yakın kilo aldım şimdi 20 haftada 2 kg almışım bakalım herkez yüzün çok zatıflamış diyor bende farkındayım bacaklarım faln incelmiş elbiselerden anlaşılıyor sadwce göbek olarak yürüyorum 😂 30lardan sonrasını çok merak ediyorum 😃