Kızlar reglime yaklaşık 2 hafta var şu an enfeksiyon olduğu için çok fazlasıyla kasık bel ağrım var ama aklıma düştü test yaptım ilk 5 dk da çok zor görünen silik bi çizgi vardı biraz bekleyim dedim 15-20 dk sonra test bu halde silik çizgi var , 6 gün önce enfeksiyon olduğu için beta ya baktı doktor 2.30 çıkmıştı , 3 ay önce de kürtaj oldum o yüzden hemen ümitlenmek istemiyorum korkuyorum şu an çok ortada kaldım sizde gebelik var mı yardımcı olur musunuz 🌸
https://www.hizliresim.com/t6mnj7u