ebrusngl ben de tam anlayamıyordum bebek hareketi mi değil mi diye bu arada an itibari ile 20. Hafta olduk. 2 gündür ara ara böyle pıt pıt bişey oluyo sanki içimde, gaz falan dedim bugün uzanınca baya hissettim anladım bebek hareketi olduğunu cok duygulandım 🥲 böyle bişey atıyormuş gibi sanki kalp atışı gibi mi desem yAni ona benzer bişey pıt ediyo bitiyo 😍 baya da oldu maşallah bugün ben nedense sağa yatınca hissediyom 😂 bebeğim de sağ taraftaydı bu arada şimdilik