Kızlar 33 haftalık oluyorum artık bugün doktora gittim ve belimde bel fıtığı vardı tekrar mr istedi beyin cerrahisine yönlendirdi bel fıtığı olursa eğer normal doğum asla olmazmjs ikinma esnasında fıtık patlayabilirmis başına gelen var mı? Fıtık ağrısıyla nasıl baş edebiliyorsunuz??