Btlabk 20+3 günlük hamileyim asırı bir kasık agrım var yürütmekte zorlanıyorum bazen bıcak sokar gibi sancım oluyor doktora gittim muayane etmedi ilk gebelikte normal kanama olmadıkca sıkıntı yok dedi dedi bu agrı ne zaman gecer ya da ne rahatlatır 😞
3kuzuAnnesiyim Btlabk 20 yım bende uzun sure otursam yasa yattıgım yerden kalkınca belıme kramplar grıo ozellıkle sag dol kalcama
Sukran63 Btlabk öyle olunca ne ayaga kalkabiliyorum nede uzanabiliyorum oturuyorum ayaklarimi uzatıyorum gecene kadar
Sulemsiii Btlabk ayağını sıcak tut sırtıni da yelek fln giy canım bol su tüket bende bir hafta çektim böyle rahatladm parol aldm bide
Mhtpflz Btlabk benimde öyle oldu ama aşırı kötüydüm gaz varmış evde gaz masajı yaptı eşim kendimi sıcak tuttum diğer gün daha iyi oldum
Btlabk Sukran63 bende sadece tuvalete gidiyorum ayakta kalamıyorum sancı giriyor yürüyüş yapardım onuda yapamıyorum artık😞
Sulemsiii Btlabk benim evde sıcak ama büyükler hep der bana yelegini sırtından eksik etme diye gerçekten sırt ağrısına nasıl iyi geliyor kasik ağrıma sıcak iyi geldi netten bakmıştım ama tabiki de doktoruna danış belki idrar yolu enfeksiyonu bu hftalarda çok oluyor o da sebep olablr
Btlabk Sulemsiii yarın dediğiniz gibi yelekte giyip deniyecem belki iyi gelir doktora gittim idrarına bakalım dedi sisteme düşmedi bekledim bekledim idrarımda sıkıntı yok diye eve geldim bilsem beklerdim 😞sıra aldım tekrar gecmezse gidicem
Sulemsiii Btlabk ben şüphelendim iki gün önce temiz çıktı bnmde sonuçlar inşallah çıkmaz sninde 🙏 sıcak tut corapsiz durma ☺️
Sukran63 Btlabk evet daima ayaklarini ve sırtını sıcak tutman lazim eğer lavaboya giderken yanma agri varsa idrar enfeksiyonu olabilir doktoruna danış bence ve bol bol su iç
Duygu2727 Kızlar bende 21+2 haftalık gebeyim iki günden beri bebeğin hareketlerinde azalma var sanki neden olur acaba bilgisi olan var mı
Sukran63 Duygu2727 bildiğim kadarıyla normal bende ilk iki hafta çok hareketli hissediyordm iki gündür azalma var ama normal bu haftalarda
Btlabk Duygu2727 bebegin hareketleri düzensiz oluyormus 1 gün hissedip 2 gün hissetmemek normalmiş uygulamada okudum
Sulemsiii Btlabk yaparlar en azından muayne ederler ama geçen ben gittigmde başka bir hamileye idrar için sağlık ocağına git ddiler sasiridm bnde kanamalı gebeliklere bakioz ddiler