Öncelikle hepinize geçmiş olsun. Dualarım sizlerle. 21 haftalık olduk. 14. Haftamda benimde başıma böyle bir ağrı geldi resmen evde topallayarak tuvalete zorla gittim. Yatmam, kalkmam hep sorundu. 4-5 farklı doktora gittim. Sonunda Medipoldaki doktorun tavsiyesi ile geçti. Günde 3 öğün laktozsuz süt, 1 adet muz, 1 kase light yoğurt yedim ve magnezyum tavsiyesi alıp dinlendim. 2 haftada atlattım. Sizde de umarım işe yarar 🤲🏻