İyi akşamlar kizlar. Dörtlü tarama testi sonucunda açık spina bifida yüksek riskli geldi . Doktorum başka ildeki bı hastaneye sevk etti . Dün hemen gittik ultrasondan baktı bı açıklık goremedim ama net birşey söylemek için detayli ultrasonda bakılması lazım dedi. Detayliyada tam 1 ay sonraya gün verdi resmen yerimde duramıyorum.3 yaşında bir kızım var oda cok etkileniyor ben uzuldukce ama elimde değil😔 Bugün başka bir doktora daha gittim oda birşey goremedi. Sorum şu sonucu riskli gelip sağlıklı doğum yapan oldu mu? Yada aciklik görülüp anne karnındayken kapanan oldu mu? Lütfen aydınlatırsanız çok sevinirim aşırı tedirginim çünkü 😔