Rmysarft 12 haftalık hamileyim 1 martta kontrolüm var acaba cinsiyetini öğrenebilir miyim? Siz hangi haftalarda öğrendiniz? 💕
Belissare Rmysarft kızımda cok gec ogrenmistim 21. Haftamda ama oglusumda 12+2 de erkek olduğunu öğrendim 2. Hamileliğim
Ayse199617 15+5 iken gittim erkek dedi ama kordonu dizlerinin arasinda sarmis dedi ama net gibiydide ben kizim olsun istiyorum hala belki yanilmistir diyorum hayırlısi olsun saglikli olsun o yeter ama bir oğlum var şükür birde kizim olmasini isterdim💞
Zeynepz Rmysarft ilk oğlumda 12 de gittim tam ve erkek demişti yüzde doksan değişmedi bu sefer biraz geç gidiyim kızsa falan hemen belli olmaz dedim bugün gittim 14 haftalık erkekmiş net gördük 😄