Tam 1 aydır cekiyorum bu sorunu artı birde öksurükle, 2 defa doktora gittim ilki gargara verdi bogazini temizlesin dedi. hic ise yaramadi gecen hafta kkb a gittim iliadin sprey ve nasorinse plus verdi nasorinse ile cikan cok bisey olmadi kullanmayı biraktım cunku cok bir akıntım yok sadece tikaniklik onun icinde uyumadan iliadin spreyi mutlaka kullaniyorum uykudan once rahatliyorum yoksa uyku hayal hamile olunca antibiyotikte vermiyorlar malesef