Bende 4. Aydan beri mide yanması çekiyorum. 32. Haftadayım. Bende sizin gibi hiç ilaç kullanma taraftarı değildim çok direndim. Süt elma soda vs herşey denedim. Artık sadece soda geçiriyodu. Sonra doktorum gaviskon şurup önerdi günde 4 kereye kadar içebilirsin dedi. 2-3 aydır kullanıyorum rahat ettim hemen kesiyo mide yanmasını