VikiViki
Evet kızlar kaçıncı haftalarda doğurdunuzz belirtileriniz nezmn başladı 🤔
elifelifelif
Ben ilk çocuğumu 40+0da dogurdum. 39+5de nişanım geldi sadece. Hafif hafifte sancım geliyordu arada.
tugbaarya
Oğlumu regli tarihi 42+4 USG göre 44 de dogurdum zerre sancı açılma kasılma vs neyse eolmadi sezeryan oldum. . İkinci çocuğum pramature sebegimi de 31+2 de dogurdum . Sancı açılma ağrı hepsi vardı ama bir anda bıçak gibi kesildi . Nts de aşırı sancı çıktı acilmada can yanarmi bilmiyorum ama son noktada vajinal USG ile bakılınca 7.8 cm olduğu görülünce apar topar ameliyat sedyesi:))) ama kizimda aşırı akıntı kasılma ara ara regli sancısı zorlanma falan vardı. Doğumdan snr hepsi uçtu sanki . Ama ilk başta bu şikayetlerle Dr gittim duramıyorum bir anda bıçak gibi kesildi ve güle oynaya sezeryanda buldum kendimi:)))