ezgiiremuyar22 Kızlar 34+6 haftalığız.Altimda bir ıslaklık hissediyorum pütür pütür beyazlıklar ve yoğun ıslaklık var. Hiç bu şekilde akıntı olmadım.Belimde adet olacakmışım gibi fakat daha hafif sancılar var. Sizce akıntı mı su mu. Nişan gelmeden su gelirmi
Sumeyyeyucel ezgiiremuyar22 suyun içinde bebeğe ait verniks kazeoza yapıları bulunabilir. Benim suyum geldiğinde içinde minik minik beyazlıklar vardı. Ve azar azar geldi. Hastaneye giderseniz size ph ölçen bi ped hazırlayıp kontrol ederler. Ona göre suyunuz mu akıntı mı anlaşılır.
Gulirmak Bebeğin suyu şeffaf kokusuz şekildedir. Evet nişan gelmeden su gelebilir benim öyle olmuştu ama genede doktorunuza başvurun
ezgiiremuyar22 Gulirmak kesik kesik 2 3 saatte bir geliyo nasıl ayırt ederim bilmiyorum. Şeffaf evet kokusuz. Birde ayıptır söylemesi eşimle ilişki sırasında normalden çok çok fazla ıslaklık vardı.
ezgiiremuyar22 Sumeyyeyucel tekrar geldi soğan kestikten sonra elinizde bı koku kalır ya öyle bir koku var vajinamı siliyorum 5 dakika sonra tekrar elimi attığımda ıslaklık hissediyorum. Hastane uzak aracımız da olmadığı için emin olmadan gidemiyorum