Hanimlar, kaynanamin akrabalari vs geldi. Yarin bana kahvaltiya cagirmayi dusunuyorum inşaallah ama evde hicbir sey yok dogru duzgun. Gidip alisveris yapacagim tabikide ama ne yapsam karar veremedim. Toplam 10kisi olacagiz. Yufkadan gozleme yapsam diyorumm emin olamiorm.yeter mi yetmez mi kac tane yapicam diye. Ne yapsam sizce lutfen yardmci olabilir misiniz ☹️