Liste tutucam yarın. Doktorun odasına girince tüm sorularımı unutuyorum. Bi şikayetim yok kendimle ilgili. Ama 13 haftada doktora önemli ne sormalıyım? İdrar tahlilini o kendimi yaptırıyor, yoksa benmi söyleyeyim? Varis çorabı giymeyi söyleyeyim mi sizce doktora? Bacaklarımda küçük damarlar gözüküyo?