guzelanne01_ Hemdemmm ben yapamadım canım 42 haftada bekledik hatta ama olmadı Yapılmasıda zor bence😔
kckfalmily Hemdemmm banada doktorum çatımın dar olduğunu zorlanacağımı onca sancı çekip sezaryene girebilecegim ihtimalini söyleyince korktum direk sezaryene tamam dedim. Bende şurada bekleyeyim baklm yapan var mıymış?🙂⚘
ilknursarenacar Hemdemmm benim çatım dardı bebeğim 2.800 civarı olduğu için tam 38+7 de 4 santim açıklıkla doğurdum
2aslan_annesi07 Hemdemmm 39+4 de yaptım daha doğrusu yapamadım 3800 doğdu ama vakumla yani 4gun küvözde kaldi oksijensiz kaldı biraz
Kalbiimde2can Banada doktorum hep senin catin dar normal dogum yapamazsin diyordu ama gel gör ki 37+1de oglum 3200 gr ve 49 cm ile normal dogumla 10 dakikada dünyaya geldi🤭
Elam35 2aslan_annesi07 merhaba benim de oğlum doğumdan sonra kuveze girdi ve oksijensiz kaldığı söylendi bazı çıkan hastalıklarında kuvezde kalıp oksijensiz kalmasına bagliyolar mi acaba oglum 3 buçuk yaşında çoğu şeyi ona bağlıyorlar o yüzden sordum kusura bakmayın
FatmaAselinAnnesi_60 Hemdemmm bir yakınımın çatısı da darmış normali denediler çok sancı çekmiş ve sezeryan oldu bnce çatı darsa zorlanmamalı
Kalbiimde2can FatmaAselinAnnesi_60 Benim ilk trimesterde bakmisti canim bazi sebeblerden dolayi yalan söylemiyim simdi tam hatirlamiyorum haftasini bana doktor ozamandan beri bana hep sezeryan demisti en sonda 36 haftamda bakmisti yine aynisini demisti dogumdan sonra zaten degistirdim kadin doktorumu
2aslan_annesi07 Elam35 canım doğum anında aglamadi benimki doktora sorduğumda nefesi düzensiz dedi ama Allah a şükür sonradan bı problem olmadı şu an 11 yaşında eğer biraz daha kalsa sağlık sorunu olurdu yani ne kadar oksijensiz kaldigina bağlı
Elam35 2aslan_annesi07 benim oğlum 26 gün kaldı kuvezde benimki farklı sanırım 33 haftalık doğdu üstelik detaylı anlatıminiz için teşekkürler 🌹
FatmaAselinAnnesi_60 Kalbiimde2can hakkında hayırlısı olsun canım sağ Salim kavuşmayı nasip etsin Rabbim 🤲darısı bize 30 haftalık olduk bakalım ☺️
Kalbiimde2can FatmaAselinAnnesi_60 sagol canim benim oglum simdi 6 yasinda ikincisi yolda insallah 🤭 biz daha 16+4 olduk sizden sonra yine bize sira gelecek insallah sag salim aliriz bebislerimizi kucagimiza🤲🏻🌸❤️
HilalErel rncst 37 de yapılmaya başlanıyor devlet hastanesi yapmadı benim 39 da özele gittim ilk dediği şey çatına baktılarmı bebek kanala girmiş ama çatın dar dedi