Nk06 Kızlar 24+5 haftalık hamileyim bugün bebeğim ara ara belli bir noktada toplanıyor sertleşiyor ,daha sonra düzeliyor normalde günde 1 kere falan oluyordu ama bugün daha fazla ve çok hareketli ,hareketten kaynaklı mı yoksa erken doğum kasılma mı ne
Aaaysee Nk06 bana da oluyordu hep bi sıkıntı olmadı yani hâla yapıyor ama hemen geçiyorsa sıkıntı yok
Aynenkanka Nk06 canım aynı haftada benim de oldu eğer çok yorulduysan ondan olmuş olabilir ben bir gün öncesi eğilip kalkmalı temizlik yapmıştım doktor ona bağladı. Ben korkup acile gitmiştim nst falan girdim allaha şükür sancı vs çıkmadı bebekte de rahimde de. Ben çok yorulduğum için bebek de yorulmuş o yüzden toplanıyormuş. Rahatlamak için serum ve fitil almıştım
Nurranne Bana da oluyor. Bence dönüyor falan cünkü öyle gerilince sonradan bir tekme geliyor illa ki 😂
Alya09 Bende de oluyor 26 haftaya geldik hala devam ediyor arttı pazartesi kontrol var doktora sorucam
Nurranne Nk06 bence bebegin hareketinden oluyor zaten baktıgımda karnımın bi tarafı şiş sert diğer tarafı yumuşak oluyo kafasını mı poposunu mu nereyi yaslıyorsa 😂 kıpır kıpır. Bence korkulacak bisey değil bu ben hiç öyle düşünmedim