Merhaba,
Ben de 7+6 dayım. Regl olacakmışım gibi kasık ağrım var, reglim geciktiğinden beri böyle, yani uzun zamandır. Doktor dedi ki “rahim genişliyor bebek için yer açılıyor. Rahim gevşeyip küçülebilen bir şeydir evet ama yine de esnek olan bir şeyi ellerinle tutup genişlettiğini düşün, aynı onun gibi genişliyor bu nedenle ağrılar çok normal hatta olumlu bir şey”
Ben artık ağrım olmayınca endişeleniyorum acaba bi şey mi oldu diye :) rahat olun derim