Merhaba Van Akdamara İmran hanıma giden varmı ve orda doğumunu yapan varmı yada düşünen ben nasipse eğer normal doğum olursa orda yapmayı düşünüyorum çünkü en uygun doğum ücreti orası ama muayeneye gidiyorum İmran hanıma biraz ilgisiz acaba hastalarına doğum yaptırırken nasıl 🤔🤔