tugbaarya Birincisi gebelik haftasına göre olabiliyor . İlk dönemlerinde vücudun alışması . İkinci 3 aylık kısımda bebeğin büyümesi . Son zamanlarda bebeğin ağırlığı ve doğumun yaklaşması . İkincisi enfeksiyon . 3 .de doğum haftam büyük yakınsa yani doğumun beyaz akıntı olabiliyor . Akıntının takip et. Mümkünse kontrole bile gidebilirsin . Macim korkutmak değil benim 31+2 de doğumum oldu . Akıntının beyaz peynirimsi ve aşırı idi. Dr gittim enfeksiyonunu diye bakıldı birşey yok diye geri gönderildim meğerse doğum başlamış doğum sona erdiğinde tamamen kesikmisti ihmal etme bunun için bir gayet doğal olabileceği gibi haftaya göre de değişebilir enfeksiyondan olabilir
Alvida @Elifkomar Canım ben gebeliğimin ilk haftalarından beri oluyorum şuan 35+1im hala devam ediyor.Gebelikte normal olması fakat koku varsa yada idrar yaparken yanma vs. Bi doktorunuzla görüşün enfeksiyon olmasın,idrar testi temizse sorun yok demektir🤗