Leilani Burmur10 benim de nabzım sürekli yüksek ama bir sorun yokmuş doktor öyle dedi. Sizde de sürekli tekrarlayan bir şey ise doktorunuza danışın. Bir kere yüksek çıktıysa eğer bir şey olacağını zannetmiyorum ama dediğim gibi bende hep yükseklerde çok şükür her şey de yolunda
Zehra-12455 Burmur10 bir sıkıntı olacağını sanmıyorum doktor dedi sana zararı olmaz sadece normal insanlardan daha hızlı atar kalbin
19922023 Bende 7 buçuk aylık gebeyim 7 ayımdan beri arada oluyor doktorum normal bu aydan sonra şikayetlerin artarak devam edecek dedi.110-120 o civarlarda yarım saat atak gibi oluyor sonra geçiyor.