Renginnnnnn Merhaba kızlar , ben tam 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim. Kan testimde bthcg oranım 1827 çıktı. İkiz gebelik olabilir mi ? Bu değerle tek gebelik yaşayan var mı ?
Tubatgn Renginnnnnn İkiz gebelik ultrasonda belli olur canım beta da değil bende reglime 2 gün kala 1420 beta ile öğrendim tek gebelik
Bzdmr Renginnnnnn benim 5. Haftada 13236 civarı çıktı ikiz olabilir dediler sağlık ocağında ama ikiz değil
Hnurerbasan 3 haftalıkken 8000 çıktı. Dış gebelik veya çoğul gebelik olabilir dendi alttan bakıldı tek kesede tek bebek 👶 30 haftalığız erken doğum riskimiz var hastanede yatıyoruz 😢
Ummu1234 Renginnnnnn 1867yle öğrendim bende iki kese vardı ama diğer kontrolumde tek kese kalmıştı bebek oluşamamıştı malesef😔 yani olada bilir olmayadabilir
Patito__ Renginnnnnn belli olmaz bu şekilde cnm ultrasonda kese olusunca belli oluyor ama 2 gunde bir 4 kat artislardada bu ihtimal olabliyor.