melike098 Nesinn 32+6 da gittim 2200 gr dedi haftasıyla uyumlu dedi doktor iyi mi zayif mı bilemedim bundan sonra haftada kc gr alır
Nesinn guzel bence hepimizde. ben de bugun gitdim 33+6 kilosu 2100 dedi. haftasiyla gayet uyumlu oldugunu soyledi