Zynp-1 Zmrt2208 kilosu normalden fazla canım şeker yüklemesi yaptın mu acaba arkadaşımın fazla çıkmıştı diyet yapmıştı 27 28 de gittik erkek bebek bekliyo doktor kilosuna fazla demiş diyete devam et kaçamak yapma demiş onun da 1350 çıkmıştı
Zmrt2208 Cceerrn özellikle yediğim bir şey yok öyle ama günlük olarak meyve yemeye çalışıyorum başka bir şey yok
Zynp-1 Zmrt2208 anladım canım bilgilendireyim dedim o kilo genellikle 30. Haftalarda normal görülüyor diye biliyorum ama doktorun daha iyi bilir tabiki
Zmrt2208 Zynp-1 doktorum da görünce biraz şaşırdı zaten bu kadar beklemiyordum filan dedi ama sıkıntı yok her şey normal dedi
elvinimmm Zynp-1 bende bugun gittim doktora 30+4 üm 1500 olmus kilosu doktor kilosu iyi dedi ama dier bebeklerinkini gorunce benmki küçük gibi geliyo
_Meryem_aks 14+3 çıktık bizde 15 hafta ile de uyumlu dedi 100 grm dedi normal herseyi iyi dedi sizce iyimi
semaa_ elvinimmm gayet iyi bence normal doğum düşünüyorsanız doktorlar çok kilolu bebek istemiyor zaten