AzraFarah 34_34 kızımda 79 gün diye hatırlıyorum kanama görmüştüm, sürekli olan bişe değil,önce çok oluyordu sonra az az iki gün de bir o şekilde 79 sürmüştü
Ahsenveannesi 34_34 evet 30-35 günlükken kanamam bitti leke vardı bazen 40 bitti gibi de adet gibi yoğun bir kanama geldi ve beş gün sürdü sonraki her ay da oldu zaten
Zykbrkty 34_34 adet sancısı çekmedim ama kırkımın bitmesine yakın kahve leke şeklinde geliyordu iyice azalmıştı 41. Gün önceki adet kanamam nasılsa öyle gelmeye başladı gittikçe azaldı 7 gin sürdü bi ay sonra tekrar oldum adet sancısıda çektim ve çok yoğun du kanamam
34_34 Zykbrkty benımde 42.gün bugün kanama gıbı gelmeye başlamış korktum bılmedım için. Akıntı şeklındeydı 41.güne kadar
Zykbrkty 34_34 normaldir canım kormkma zaten doğumdan 40 gün sonra kadın doğuma gözükmem gerekiyor herşey yolundamı diye sende bi randevu al gözük istersen
Ahsenveannesi 34_34 bence normal ben anneme sordum oda dedi 40ım bitince adet oldum diye için rahat etmiyorsa bir git doktora ama kimisi hemen adet oluyor
34_34 Ahsenveannesi evet okudum sızde böyle söyleyince biraz olsun rahatladım bilmediğim için korkmuştum
34_34 Zykbrkty akıntı bıtınce gıdecekdım. Çağırmışlar dı zaten . Kanama gelecegını düşünmedim ıcın korktum ama çoğunuz da boule olmuş normal demek kı kanama bitince gıderım