Salis36 merhaba bende 33+6 günlük oldım bugün itibariyle fakat bir kaç gün önce doktora sizin benzeri şikayetlerinizle gittiğimde rahim ağzında incelme gördü 1.5 cm e inmiş o gün hastaneye yatış verdi serum nidicart antibiyotik vs birde alltan elle muayene etti bebeğin kafası çok aşağıda elim değiyor yatacaksın hiç kalkmayacaksın dedi şimdi evde istirahat halindeyiz. Siz yine bi muayene olun ne olur ne olmaz erken doğum riskine karşı önlem almış olursunuz.