Benimde prilam kutumun üzerinde günde 3 kere yazıyor ama kusmalarim çok olduğu için doktorum sabah 1 akşam yatarken 2 adet iç dedi. Onzdy dil altıdır erir dil altınızda.mide bulantısını anında keser. Akşam yatarken içtiğiniz de aç tok farketmez tam uykuya geçmeden önce için ki sabah bulantiniz az olsun. Kalkar kalkmaz su içmek sizi kustaracak ise onzdy alın kahvaltıdan sonra prilam alın. Kendinizi takip edin hangi şekilde size daha iyi faydası var. Kendinizi ac bırakmayın tuzlu krater muhakkak baş ucunuzda olsun sabah yataktan kalkmadan ağzınıza atın tuz bastırır. Yine de herseyi doktorunuza danışın lütfen. Her hamilelik her bebek her anne farklıdır. 🙏 çok geçmiş olsun en yakın zamanda toparlayacaginiza eminim