Dilaraanl Normalde tekmelerini daha fazla hissediyordm gün icinde. Bugün o kadar hissetmedim. Normal midir?😩🥺🙏🏼
Mrv-2309 Dilaraanl hafifde olsa normal canım benim doktorum bebek karın içine hareket ederse fazla hissetmezsin dışa olursa çok hissedersin demişti birde 27. Haftadan sonra tekmeler ve hissetmeler daha sert ve sıklığı fazla oluyor
27ozlem Dilaraanl bence normal canım benim de her gün aynı olmuyor özellikle iş yaptıysam yorulduysam daha sakin oluyor çünkü sen ne kadar yorulursan o da o kadar içerde sallandığı için uyuyor 😊
Dilaraanl Mrv-2309 ya ilk gebeligim bilmiyorum endiselendim her gün hissediyordm bugün de hissettim ama dünkü gibi değil o yüzden kötü oldm biseymi oldu ki diye🥺
Sevilayms Dilaraanl Bizde 21.haftadayız aynı sey takılıyordu kafama Biraz baktım da normal diyorlar Tatlı birseyler yiyip uzandıgında hafif hissediyorum sanki 🤷🏼♀️
Dilaraanl Sevilayms bende cikolata yedim sırt üstü uzandım simdi hafif hissettim. Ne kötü oluyorum hissedemeyince ya off :/
Gokce35- Aynı haftadayiz benimde bugün 22+0 doktoruma sorduğumda daha tam hissetmiyorum dediğimde ilk gebelikte henüz hissetmemen bile çok normal ilk gebelikte geç hissediliyor dedi korkma içini ferah tut