20 haftalık hamileyim bugün bir ara uzun süre sandalyede oturdum sonrasında boşluk kısmıma ağrı girdi hafif belime doğru vuruyor endişe ettim gazmı sürekli aynı pozisyonda oturdum diye mi oldu bilmiyorum birazdaha geçmezse doktora yazıcam fakat sizde bu durumu yaşayan varmı diye sormak istedim bütün gün bişeym yoktu biranda oldu