Bozomota 18+1 deyim. Hamileliğimin başımdan 15.haftaya kadar kahverengi akıntı devam etti. Allaha şükürler olsun şuan yok. 10-13 haftalar arası kanama yaşadım. Kahverengi ve siyah korkulacak bir renk değil. Tuvalet dışı ayağa kalkmadım. İğne ilaç kullandım. Kabız olmamaya çalıştım. İlişki yasaktı.