Papatyali Ikosefecio 36+3üz 2 hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım dedi 🤭 Ben niye tırsmıyom ya iki parmak değilmi sonuçta 🤔 ilişki gibi olur diye düşünüyorum ama inşallah yanılmam 🤭
Aysehatun Ikosefecio 38.haftada oldum ilk kez inan stres yaptığına deymez bi baskı hissediyosun tabi ama saniyelik bişey elini çektiği an bitiyor herşey söylenenlere inanma herkesin acı eşiği bakış açısı farklı tabi
sudamlasi Muayeneyi yapcak kişiyle de alakalı kızlar.Bazısı sert davranıyo bazısı hissettirmiyo bile.İki parmak evet sadece biraz ileri giriyo o kadar kendinizi o anda sakinleştirin acıcak diye çıkmayın o masaya.
xBusrax Ikosefecio 37+5 te oldum. 2 sn sürüyor gercekten iki derin nefesle hic bir sey anlamadim. Sadece biraz baskı hissettim o kadar 😊
ardengunes Ikosefecio 37+3 te oldum yani dün 😊 insan tabi ki çekiniyor ilk başta normal olarak ama gerçekten saniyelik bişey mesela bir daha yapıcam dese nasıl yapidigini bildiğin halde heyecan olur kisacasi ağda gibi düşünebilirsin😊
nurrrrrr ardengunes dün girmişsin ne dedi doktor acilman var dedi mi. bende pazartesi günü olacağım da haftalarimiz aynıymış.
rileyss Ikosefecio 39da oldum, hic acımıyor kendinizi kasmazsanız. Doktor eldiven giyip eline jel sürüyor, 2 parmakla yapılıyor. Hiç burada yazılan çığlıklar attım, canımdan can koptu gibi aptal ve abartı yorumları ciddiye almayın
Ikosefecio Hepinizden Allah razı olsun içim ferahladı gerçekten sağ salim kavuşalım inşallah bebişlerimize 💙
ardengunes nurrrrrr daha 3 haftası var dedi 😊 aslında kasilmalarim aksamlari çok oluyo ama öyle açılmada yokmuş valla
Edddaaa Ikosefecio ben bugün oldum 38. Haftam, hiç korkulacak bişey yok hiç ama hiç acı hissetmedim 2 cm açıklık varmış kafasına dokunabiliyorum dedi
nurrrrrr ardengunes ben de merak ediyorum pazartesi günü öğreneceğim. benim de 3 haftam var galiba :)
Cekuli Ikosefecio valla bişey olsa bana olurdu 386 kere çatı muayenesi oldum en son çatı muaynemi ebe yaptı ebeninkini hele hiç hissetmedim😁
Esracim Ikosefecio 38+2 de oldum. Hiç korkulcak bişi değil ben panik yaptım felan ama hiç acimadi. Zaten saniye sürüyor uzun değil. Orda neye bakıyorlar anlamadım
Bskogzhn Bende salı günü çatı muayenesine gidecem 37+1 olacak o zmn bakalm nasıl bir sonucla karsılacam... bende yazılanlardan cok korkmustjm ama sagolun simdi rahatladım
EsraDabakzkal Ikosefecio bununla ilgili bi post açtım detaylı.i anlattım profilimden okuyabilirsiniz 👍🏼
ardengunes nurrrrrr ya özellikle aksamlari kasilmalarim çok oluyo birde gece sağa sola dönerken kasiyo kendisini ama nst ye gelince tık yok 😂 o kadar da heyecanlıyım ki düşünene her an kollarimiza alabiliriz melegimizi düşündükçe heyecan basıyor en tabi korkuda var 🙈🙈🙈 inşallah güzel geçer canım benim güzel haberler al 😊
nurrrrrr ardengunes evt canım. amin inşallah. Rabbim hepimizin kucağına sağlıklı sıhhatli aldırmayı nasip etsin inşallah . cinsiyetiniz ne :)