zeynepboran Erkek bebeğim için isim düşünüyorum. Kızlık soyadım Boran. Oğlumun ismini de Boran koymayı düşünüyorum. Şuan soyadım Arıcıoğlu. Vefat eden kayınpederimin ismini de koyacağız. Boran Akif Arıcıoğlu Sizce nasıl?
35_tecrube Oğlum olsaydı babamın adı Hüseyin koyacaktim kızım olacak adida Meryem olacak inşallah😘😘🧿🧿🧿