Elotyy İdrar tahlil yapıldı güzel cıktı altan testler yapıldı temiz, çıktı, ama koku oluyor iç camaşirda ama enfeksiyon yok, yaşayan varmı? 11 haftalık hamileyim
RabiaErdem Elotyy Internette okumustum koku olsbilirmis kasinti olmadikca normalmis Merak etme kasinti olursa tekrar doktora git Koku agirda olabilir hafif crem gibide
Emineedrk Elotyy bende de var koku ama demir ilacı kullanmaya başladığımdan beri var enfeksiyon falan hiç bişey çıkmıyo üstelik iç çamaşırımı her gün değiştiriyorum hatta bazen günde 2 defa inşallah doğumdan sonra gider 🥲
Sevimozsuerr Benim hcg dün sabah 45 çıktı akşam kanama gelince korktum gittim 32 çıktı ama doktor kanamanın normal olduğunu bi kaç gün devam edebileceğini söyledi bu durumu yaşayan oldu mu
Senemsu Sevimozsuerr canım peki doktor ilaç falan verdi mi yani ya da yerleşme kanaması vs dedi mi çünkü beta hcg düşüyosa kimyasal gebelik olabilir.Kadın doğum doktoruna gözüktünüz mü yoksa bunu diyen acildeki doktor mu
bebek26 Sevimozsuerr adetime 3 gün kala beta 32 çktı. ilk gebeliğimde de 25 çıkmıştı sağlıklı doğum yaptım. bugun adetimden 1 gün geçmişti kanamam oldu. gittim beta 6 çıktı. Kimyasal gebelikmiş adet oldum
bebek26 Sevimozsuerr Bana da ilk aradığımda doktor beta bakalım belki yerleşme kanamasıdır dedi. Ama beta düşük çıkınca kimyasal gebelik dedi. Akşamına adet oldum zaten