Mervenurdmr https://drive.google.com/file/d/10Oy8HqGROzsDLzuhHEFR8wsPaw8NPRC6/view?usp=drivesdk
Hacerdogan Prenses_annesi3 usg lerde 6-9-11-16 var.. bana da çok erkek gibi geliyor erkek diyende var kız diyende doktor kıza benzetti erkek hissediyorum 🤣 neye göre tahmin yapıyorsunuz
Prenses_annesi3 Hacerdogan valahi kendimde bilmiyorum doğrusu bugünlerde o kadar kese inceledim ki bana seninki erkek gibi geldi kafa şekli falan bakalım hayırlısı insalalh
Grs0135 Hacerdogan fotoğraflardan anlayamadım ama ikinci çocuğuma hamileyim şunu söyleyebilirim ki Erkekler kendini çok çabuk belli ediyor. Doktorunuz kıza benzetmişse kız olma ihtimali çok yüksektir diye düşünüyorum. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻
Hacerdogan Grs0135 kızım 16 aya kadar erkeğe benzetildi sonra döndü çok okudum kız olup erkeğe dönen aslında o yüzden şüphede kaldım bakalım öğreniriz hayırlısıyla :)