Msabanci Ben test yaptım 15inde silik çıktı 16 subat beta 104 20 şubat 319 23 şubat 585 çıktı doktor vajinal muayene yaptı sagliksiz gebelik dedi bunu yaşayan var mı arkadaşlar ya böyle söylenip sağlıklı gebelik yaşayan var mi
Sevimozsuerr Benim hcg dün sabah 45 çıktı akşam kanama gelince korktum gittim 32 çıktı ama doktor kanamanın normal olduğunu bi kaç gün devam edebileceğini söyledi bu durumu yaşayan oldu mu