Dnzg1 Kızlar beta hcg 2500 lerde ama çok koyu sarı akıntım geliyor. Doktorum ilaçta vermedi. Sizce normal mi bu renk olması
Ayca_gunes2122 Dnzg1 hamileliğin başında öyle oluyor maalesef ama normal dedi bana doktorum hatta koku da vardı ilerleyen zamanlarda geçti
Dnzg1 Ayca_gunes2122 5. Haftamdayım pembe lekeler 4. Haftada gelip bitmişti. Şimdi yine sarı sarı geliyor korktum bende
Ayca_gunes2122 Doktoruna danış bence pembe leke ben kendimde hiç görmedim ama baya koyu sarı gibi geliodu
Sevimozsuerr Benim hcg dün sabah 45 çıktı akşam kanama gelince korktum gittim 32 çıktı ama doktor kanamanın normal olduğunu bi kaç gün devam edebileceğini söyledi bu durumu yaşayan oldu mu