12.haftamda benimde oldu koyu renkli akıntım hatta çok korktum ağladım düşük olucak diye.Aynı zamanda ara ara karın ağrım oldu.Hastaneye gidip kalp atışını duyana kadar ağladım.ilk gebeliğim korkmam normaldi.Doktorum progestan başladı düşüğü önlemek için.Sabahına hiç birşeyim kalmamıştı.Bide bana Aynı zamanda bol bol su içiceksin birazda lekelerin sebebi karnının ağrıması o yüzden demişti.Şimdi 18+3 olduk çok şükür Rabbime