Annelikmesaisi Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim günde 3 4. Kez rahmimde kasılma baskı ağrı değişik isimlendiremediğim bişey oluyor böyle bir durum yaşayan var mı normalmı lütfen cevap verin 🥹🥹
Annelikmesaisi [silindi] yok canım sanki afedersin rahmim dışına çıkıcam gibi alt tarafımda bir ağrı oluyor
Sukran63 Annelikmesaisi benimde 20 haftalık ara ara kasik agrilarim ve sertlik oluyor taş gibi sonra yine geçiyor bazende altta hissediyorum bebeği
Annelikmesaisi [silindi] o dediğin şeyi dün yaşadım. Biryerde toplandı gibi 1 saat kadar sürdü o sertlik sonra geçti
Annelikmesaisi Sukran63 işte benimde tam olarak öyle oluyor korkuyorum bir sıkıntımı var diye olmadı tekrar kontrole gidicem geçmezse
Sukran63 Annelikmesaisi kisa süreliğine olması normal ama gecmezse tabiki görünmek lazım ozellikle sağ tarafimda sertlik toplanma hissediyorum