Fndylmz03 Kızlar 5 haftalik hamileyim polikistliyim biraz kilom var. Hamile kaldım doğal yollardan doktor keseyi gördü. Progestan kapsül ve iğne verdi 3 güne bir. Kullanan var mı?
Nurdan11_ Fndylmz03 bende kan pıhtılaşması var oksapar iğne kullanıyorum. Daha önce kaybım var doktorum profestan verdi. Fitil olarak kullan vajinal yoldan daha iyi dedi. Kullanıyorum. Çarşamba nasipse serklaj olacağım önlem amaçlı