HappyMom1234 normal canım, benim bebeğimin 9 günlükken düşmüştü sonra her ağladığında kanadığını farkettim elleme gazlı bezle sil falan dediler baktım geçmiyo hastaneye götürdüm. Doktor normal olduğunu söyledi gümüş nitrat ile göbek deliğini yaktı 2-3 gün yıkama açma göbeğini de dedi, sonrasında geçti bi daha olmadı